Doprava od 99 EUR zadarmo

Tube Biancaffe pod ESE kávovar

Neohodnotené
Značka: Biancaffe

Tube Biancaffe pod ESE kávovar

Dostupnosť Skladom
€179 €149,17 bez DPH
Tube Biancaffe pod ESE kávovar
Neohodnotené
Značka: Biancaffe

Pre pražiareň Biancaffe vyrobila spoločnosť QUALITÀ ITALIA SRL.

TECHNICKÉ VLASTNOSTI
Hliníkový výmenník tepla s vynikajúcou tepelnou stabilitou na extrakciu kávy.Výkon iba 450 W s pracovným termostatom 98 ° C.3-cestný elektromagnetický ventil na vstupe/výstupe.
Vertikálne skupinové zatváranie, aby stroj získal väčšiu stabilitu pri skupinovom zatváraní. Patentovaný kompenzátor, ktorý sa nachádza v spodnej časti skupiny a umožňuje plynulé zatváranie pri konštantnom tlaku v priebehu času. Z filtra neuniká žiadna voda: to znamená, že na spodnej strane nedochádza k usadzovaniu nečistôt (problém pretrváva v tradičných systémoch).Žiadne skupinové prispôsobenie, kompenzátor sa pri každom použití prispôsobuje škrípaniu tesnenia, ku ktorému dochádza kedykoľvek, s následnou úsporou náhradných dielov. Rovnomerné vyťaženie kávy v dôsledku stabilizácie pracovného tlaku.
Ľahký prístup do skupiny na účely údržby prostredníctvom horného krytu, ktorý je upevnený iba pomocou dvoch skrutiek.
Technické údaje:
Čerpadlo 20Bar
Nádržka na vodu 2l
Energia 450wat
Výška 290mm
Híbka 330mm
Šírka 150mm
Biotechnologické vlastnosti GHA použitých materialov.
Vysoká antibakteriálna schopnosť a schopnosť inhibovať plesne (baktericídne v súlade s normami ISO 22196: 2011 a JIS 2801: 2010) Inhibuje tvorbu vodného kameňa.
Odolné proti korózii (1 000-krát lepšie ako hliník). Silné antistatické vlastnosti.
Odolný voči abrazívnemu opotrebeniu. Vysoká tepelná vodivosť

Biancaffè bola založená v roku 1932 ako malá kávová pražiareň, ktorá sa po pol storočia stala moderným priemyselným komplexom. V posledných rokoch, zatiaľ čo dôsledný výber výrobku a starostlivá starostlivosť vo všetkých fázach zostali nezmenené, boli vyvinuté moderné technologické metódy kontroly kvality výrobkov. Okrem toho sa spoločnosť zamerala na vytvorenie silnej značky prostredníctvom agresívnej marketingovej stratégie s cieľom rozšíriť medzinárodné trhy.